giovedì 10 luglio 2014

TRAM-SFORMERS - L'ERA DEL RIPRISTINO



Bondì, mularia mata…

Ve ricordè del TRAM-SFORMERS?

El nostro amado Tran de Opcina in version “trambot” che, l'anno scorso, ve gavevo presentado qua: FRACHE' QUA  

Bon, desso el tram ritorna finalmente, dopo lo stop de do' e passa anni, e finalmente ogi, venerdì 11 luglio 2014, ghe xe n'inaugurazion... e per sta gradida ocasion, el mulo Cayo del Cayo Forum de Trieste (questo: FRACHE' QUA PER EL FORUM DE CAYO ) ga vudo n'ideona... "cinematografica", che el sotoscrito ga messo in pratica, anzi, in pupolo (disegno).

Eco el manifesto del novo, spetacolosissimo film !!! (come al solito, cliché per visualizarlo in grando, opur fe' na roba ancora meo... fe', col tasto destro del mouse, copia dela bara dei indirizi del disegno clicà, e po riverzelo in t'un n'altra finestra, clicando "incolla", sempre col tasto destro del mouse)


Ala prossima...

   René

Nessun commento:

Posta un commento

Accetto tutti i commenti di tutti i visitatori. Richiedo solo un po' di sana "etichetta": niente volgarità gratuite, niente insulti, niente polemiche e/o insulti a sfondo politico/religioso/razziale.
Inoltre, devo approvare i commenti prima della pubblicazione sul blog, solo per evitare spam e troll.
Infine, in questo blog non sono graditi commenti anonimi, provocatori oppure offensivi. Esiste la libertà di opinione e critica alle tesi espresse ma la si esercita firmandosi (va bene anche un nick) e, come già detto poc'anzi, con educazione.